Tuesday, January 26, 2010

võidud ja võidud

okeii, ma ei ole elus praktiliselt kunagi midagi eriti võitnud... jaa, oli too kord, kui tallinkiga, 12aastasena helsinkisse sõites, sain mittevõitnud bingo piletiga uue soomereisi ja vahuveini :D ja selle meenutamisest on jätkunud head tuju veel kõva 10 aastat. ja siis muidugi need 10 ja 15 kroonised võidud, mis välja kraabitud vanaema jõulukinkidelt. ahjaa, lubasid küll ei võideta, aga tunne oli küll võitudele sarnaselt kirjeldamatu.

aga nüüd on minu hea tuju vist garanteeritud elu lõpuni või okei mõned nädalad jutti kindlasti :D igal juhul, pramaparaaaaa, minu väike armas-kallis kilekottidest tehtud lamp võitis esimese koha Uus-ReUse konkursil!
ma olen tema üle nii õnnelik, minu staar!

oeh no vaata, kui kaunis ta on... sobiks ju vogue.. või okei pigem frame esilehele küll
siin on näha tema sulestikku...

siin ripub mu kullanmuru arsi toru küljes...

siin aga naudib karget talveilma kaseoksal

No comments:

Post a Comment